کانی‌چاوْ

من گذرگاه بادها هستم

کانی‌چاوْ

من گذرگاه بادها هستم

صبح روز بعد

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۶ ب.ظ
صبح بیدار شدم و از سبکی و آسایش قلبم دانستم از شوق و احساس اوج خبری نیست. و این طور بود که فهمیدم چرا آدم ها نمی توانند همیشه در اوج باشند. چون احساس اوج فرساینده است، به معنی دقیق و جسمانی کلمه. چون بدن نمیکشد. نفس راحتی کشیدم از اینکه دیگر آن طور دیوانه وار عاشق دنیا نبودم. و به خودم قول دادم تا اوج بعدی خوب زندگی کنم. تا آن انرژی هرز نرود. 
  • ماهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی