کانی‌چاوْ

من گذرگاه بادها هستم

کانی‌چاوْ

من گذرگاه بادها هستم

جا‌به‌جایی

چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۱۵ ب.ظ
مدتی بود که نوشتن در این وبلاگ برایم دشوار شده‌بود. نام اینجا که زمانی درونیاتم را خیلی خوب رمزگذاری می‌کرد، معنایش را برایم از دست داده‌بود. احساس می‌کردم گرفتار چارچوبی خودساخته شده‌ام که چگونه نوشتن را به من تحمیل می‌کند؛ چارچوبی که اسکلتش را نوشته‌های قبلی‌ام در این وبلاگ می‌سازند. با بستر «بلاگ.آر» هم بعد از حدود چهار سال نوشتن، دوباره احساس غریبگی می‌کردم. 

بعد از تردید و بی‌تصمیمی زیاد و فکر و قدری هم مشورت، عاقبت تصمیم گرفتم برگردم به بستری که وبلاگ‌نویسی را عمدتا با آن آموخته‌ام، جایی که بیش از هرجای دیگری برایم مزهٔ وبلاگ دارد: بلاگر. نام یکی از وبلاگ‌های قدیمی‌ام را هم زنده کردم: مَد.

مرا از این پس اینجا بخوانید:  در وبلاگم روی بلاگر، یا در کانال تلگرامی که نسخه رونوشت بی‌کم‌وزیاد همان وبلاگ است. تلاش می‌کنم آرشیو این وبلاگ و وبلاگ پیشینم را هم به این آدرس جدید منتقل کنم. 

یاقی بقایتان. 
  • ماهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی