کانی‌چاوْ

من گذرگاه بادها هستم

کانی‌چاوْ

من گذرگاه بادها هستم

نیازمندی‌ها

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۲ ب.ظ
من یک صخره لازم دارم. یک صخره سرد سنگی روی آبهای تیره و مه‌گرفتهٔ یک اقیانوس، پشت یک دماغهٔ مخفی؛ جایی که غیر از مرغان دریایی کسی راهش را نداند. من یک صخره لازم دارم که شناکنان خودم را به آن برسانم و در فرورفتگی زین‌مانندش بنشینم و پاهایم را بغل کنم و در حالی که تنم را تاب می‌دهم از گلویم صدایی بیرون بدهم که نیمی شبیه آواز پریان‌دریایی و نیمی شبیه زوزهٔ گرگ‌های زخمی باشد. 
  • ماهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی